Dezelfde nabijheid, ongeacht het medium

Wat zijn onze digitale aanknooppunten doorheen het nieuwe koopproces?

Pedeo is een vat vol expertise over gietstukken. Elke klant die over een investering in nieuwe onderdelen moet beslissen, valt bij Pedeo in een bad van kennis dat beslissen in volle vertrouwen mogelijk maakt. Nauw contact, nuttig advies en oprechte betrokkenheid worden als vanzelfsprekend meegeleverd.

Covid19 en alle bijhorende veranderingen ontnamen de Pedeo-mensen hun gewoonlijke tools: binnenspringen bij de klant, bezorgdheden capteren, actief bijsturen,... Het verliep allemaal wat stroever. Pedeo zocht naar manieren om proactief klanten op weg te helpen en vanuit haar kennis nuttig te zijn op het juiste moment. In twee workshops werkten we klantenprofielen uit, met bijhorende wensen en verwachtingen. Voor deze persona bedachten we welke weg zij afleggen tijdens de verschillende fases van hun veranderde samenwerking met Pedeo. Dat werd live (want remote :)) afgetoetst met bestaande en potentiële klanten. Na afloop van de workshops werden de verzamelde ideeën voor een nieuwe communicatie en alternatieve verkoopsmomenten uitgetest, bijgeschaafd en uitgerold door het volledige salesteam.